середу, 16 травня 2018 р.

Квітни, моя родино !

     "З родини йде життя людини", "Без сім’ї немає щастя на землі" - так говорять в Україні. Сім’я - це святий вузол, яким пов’язані всі члени родини. Сім’я як сонце, як небо, як вода, як повітря, як сама земля годувальниця. Сім’я дає життя дитині, звідси її перші враження й уявлення про світ.
     В Городищенській сільській бібліотеці було проведено родинні посиденьки "Квітни, моя родино", які підготували директор будинку культури Лариса Мороз та бібліотекар Галина Панасюк.
 На свято було запрошено багатодітні родини, в яких виховується п’ятеро і більше дітей. В Городищі проживає п’ять таких сімей. Це родини Неведюків, Стрижеусів, Дмитроців, Матвійчуків та Волянюків. 







Ведуча свята Галина Панасюк подякувала батькам за їх недоспані ночі, за те, що своїм прикладом навчають працювати, доброти, відвертості, щирості, мудрості, навчають жити у правді й мирі, у злагоді, творити красу.

Пісенні вітання дарували: вокальна група "Любисток", дует у складі директора БК Лариси Мороз та художнього керівника Софії Заліпи, учні школи Іринка Дацюк, Уляна Ковальчук, Софійка Матвійчук та Оля Жилко.


Спонсором свята виступила сільський голова Світлана Соколюк.

Немає коментарів:

Дописати коментар